Moto blog -

Triumph Truxton 1200: legenda v akci

Sponzorované odkazy

Je to klasický krásný stroj, který se vám dostane pod kůži. Tenhle retro fešák má duši rebela. Styl šedesátek a Café raceru má něco do sebe. Hodně do sebe.

Triumph Truxton je krasavec. Bez debat je to tak. Má krásné chromy, stylová lehká hliníková paprsková kola, nabízí vám sportovní barevné kombinace, dostal výfuky ve stylu megaphone, šik a sporty nízká řídítka, která spolu se stylovými zrcátky umocňují jeho klasický retro vzhled.

Triumph Truxton 1200

Jako Thruxton byl model pojmenován záměrně. Mnohé znalé napadne, z čeho název vznikl. Ano, je to název dle slavné závodní dráhy. A celý tenhle nádherný stroj je inspirován Ton Up Boys z 60. let. Thruxton patří k vysoce sporty moderní klasice. Coby autentický Café racer nabízí jezdci nezapomenutelnou pohodovou jízdu s agilním ovládáním. Posez v sedle je ryze sportovní a jízda se strojem je jednou velkou radostí.

Co zaujme na Thruxtonu 1200?

  • 17“ kola
  • Megafonové výfuky
  • Proužek na nádrži paliva odkazující na závody Café racerů
  • Technické provedení 21. století
  • Čistý a živý chod dvouválce pod kapotou
  • Vyšší výkon motoru
  • Spolehlivost a jistota jízdy stroje potažmo pohonu
  • Barevné varianty zelená, černá  a bílá

Motka je postavena na trubkovém ocelovém rámu, který je doplněn kyvnou vidlicí z čtyřhranného hliníkového profilu. Stroj měří na šířku 745 mm, na výšku 1030 mm a rozvor činí 1415 mm. Jezdec sedí v sedle s výškou 805 mm. Milano stojí na kolech s výpletem 32 drátů s rozměry vepředu 17 x 3.5in a vzadu 17 x 5in. Kola jsou obuta do pneumatik Metzeler Sportec M7RR 120/70 ZR 17 vepředu a 160/60 ZR17 vzadu.

O bezpečnost se starají brzdy, jež tvoří vepředu dva kotouče o průměru 310 mm s Nissin 2-pístky a plovoucími třmeny, doplněnými ABS. Zadní brzdu tvoří jeden kotouč o průměru 220 mm se dvěma pístky a plovoucím třmenem. Pod kapotou bublá stroji kapalinou chlazený řadový dvouválec s obsahem 1200 ccm, který dostal vícebodové sekvenční vstřikování. Motor má maximální výkon  72 kW a maximální kroutící moment 112 Nm. Je spřažen se šestistupňovou převodovkou. Výfukovým systém tvoří dva chromované nerezové výfuky.

Spotřeba činí 4.6 l/100 km a stroj splňuje normu EUR0 4 Standard, tedy hodnoty 119.0 g/km emisí CO2. Soudobou techniku najdete na přístrojové desce s LCD-multi funkčním displejem, analogovým tachometrem a otáčkoměrem, doplněným ukazatelem zařazeného rychlostního stupně, stavem paliva, dojezdem na aktuální stav paliva. Nechybí ani servisní indikátor, hodiny, trip computer, indikátor vyhřívaných rukojetí, spotřeba paliva, kontrola trakce a volba jízdního módu.

Zdroj foto: Triumph

Zanechte komentář

Můžete použít Texy! formátování.