Moto blog -

Nová Yamaha Tracer 700 pro rok 2020

Sponzorované odkazy

Období, kdy skončila motorkářská sezóna je dobré věnovat studiu a zkoumání novinek. Je na to více času i podmínek. Jendou z těch, které by vám jako milovníkům jedné stopy neměla uniknout, že nová Yamaha Tracer 700 pro rok 2020.


Designově dynamicky až agresivně pojatý sportovně cestovní stroj pod svojí polokapotáží dává tušit, že s ním lze zvládnout kdekoli a cokoli. Popojíždky po městě, projížďky po okolí i dlouhé štreky v plenéru. Na pohled kompaktní a jaksi jednolitá i když ostře hranatá aerodynamická kapotáž, přechází v kryt nádrže paliva.

Yamaha Tracer 700 v barvě Icon Grey

Yamaha Tracer 700 v barvě Icon Grey

Blatník vepředu má jiný tvar než starší bráškové modelu a přináší stroji větší designovou důraznost. Tu zdůrazňují i světla stroje, protože nová Yamaha Tracer 700 dostala do vínku dvojité a zkosené LED obrysovky a dvojité LED projektové světlomety.

Yamaha Tracer 700 v barvě Phantom Blue

Yamaha Tracer 700 v barvě Phantom Blue

Stroj o pohotovostní hmotnosti 196 kg včetně oleje a plné nádrže, je postavený v příhradovém a lehkém trubkovém rámu s dlouhou teleskopickou přední vidlicí o zdvihu 130 mm a zadní kyvnou vidlicí s přepákováním o zdvihu 142 mm, měří na délku 2 140 mm, na šířku 840 mm a na výšku 1 290 mm s rozvorem 1 460 mm. Minimální světlá výška modelu činí 140 mm a palivová nádrž pojme 17 litrů paliva a olejová pak tři litry oleje.

Yamaha Tracer 700 v barvě Sonic Grey

Yamaha Tracer 700 v barvě Sonic Grey

Pod ergonomickým dvojitým sedlem ve výšce 835 mm dřímá kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválcový motor s klikovým hřídelem crossplane, motor Yamaha o objemu 689 ccm. Dosahuje maximální výkon 54,0 kW při 8 500 ot./min. a maximální kroutící moment 67,0 Nm při 6 500 ot/min. Motor je spřažen se 6-stupňovou převodovkou se stálým záběrem. Verze motoru je vyladěna na novou emisní normu Euro5.

Pro nadcházející rok 2020 byl motor doladěn vychytávkami jako jsou

  • optimalizované nastavení vstřikování paliva i zapalování
  • přepracováno bylo i sání vzduchu
  • zoptimalizováno bylo samotné nastavením výfuku
  • výfukový systém je rovněž nově upraven
  • stroj dostal inverzní LCD přístrojový panel ovladatelný dálkovým spínačem na levé straně řídítek
  • prima jsou také kompaktní a lehká LED směrová světla

Nejen díky těmto úpravám nabízí stroj lehkost, cool poměr váhy a výkonu, ale i dokonalé emise. K tomu modelu pomohly zadní tlumič s nastavitelným předpětím a odskokem, který nabízí stroji výbornou ovladatelnost a agilitu při jízdě, přičemž nastavitelné přední a zadní odpružení, jež díky přední vidlici patronového typu a upravené tuhosti pružin nabízí prima stabilitu stroje a jízdy na něm.

Nová Yamaha Tracer 700 má přední hydraulickou dvoukotoučovou brzdu o průměru 282 mm a zadní hydraulická kotoučovou brzdu s průměrem 245 mm. Kola jsou obuta do bezdušových pneu vepředu o rozměrech 120/70 R17 M/C 58W a vzadu o rozměrech 180/55 R17 M/C 73W.

Atraktivní je na motce i aerodynamický nastavitelný štít jež má vysokou optickou kvalitu. Parádně doplňuje celkové dynamické až agresivní vzevření stroje. Štít lze upravit až o 60 mm dle potřeby. K ochraně jezdce a jeho paží pomáhají i nově pojaté kryty rukou, které chrání před klimatickými jevy jako je vítr, déšť i ostřelování drobnými nečistotami nebo kamínky ze silnice.

Nová Yamaha Tracer 700 bude nabízena v odstínech šedá (Icon Grey, Sonic Grey) a modrá (Phantom Blue). Stroj bude k mání u prodejců Yamaha začátkem února 2020. Cena pro český trh zatím nebyla zveřejněna.

Zdroj foto: Yamaha

Autor: Pavla Košík Jelínková

Zanechte komentář

Můžete použít Texy! formátování.