Moto blog -

Yamaha GTS 1000

Sponzorované odkazy

Tento netradiční sportovně cestovní motocykl se vyráběl mezi lety 1993 a 1998. Motocykl byl nabyt technickými vymoženosti. Odpružení předního kola bylo řešeno pomocí RADD (Rationally Advanced Design) technologie (motorka tak lépe sedí na nerovnostech a při prudkém brždění), motocykl měl elektronické vstřikování paliva, ABS (přední i zadní) a třícestný katalizátor. Motocykl byl postaven na Omega rámu a tím pádem byl použit motor jako nosný. Motorka vážila na dnešní dobu uctihodných 246kg.

Hnací ústrojí vychází z motoru použitém v FZR 100cc s pěti ventily na válec a vodou chlazený. Karburátor byl nahrazen elektronickým vstřikování bez použití sytiče. Průměrná spotřeba byla udávana vynikajících 4,5l na 100km. Výkon motoru byl 71,5KW při při 9000tis otačkách za minutu a točivý moment 105,92 Nm při 6500ot/min. Převodovka se dala zařadit jenom na 5 rychlostní stupeň.

Milder camshafts and lower compression ratio have replaced the FZR’s high-end horsepower with real world grunt. Mírnější camshafts a nižší kompresní poměr se nahradilo FZR na high-end koní se v reálném světě vrčení. (98hp@7500rpm 68ft-lbs of torque at 6800rpm) The GTS accelerates from 0 to 60 mph in about 3.3 seconds ( 40-60 mph & 60-80 mph, 3.7 and 3.8 seconds respectively) and can turn 11.7’s in the quarter mile at about 115 mph. (98hp @ 7500rpm 68 ft-lbs točivého momentu při 6800rpm) V GTS akceleruje z 0 na 60 mph asi za 3,3 sekundy (40-60 mph & 60-80 mph, 3,7 a 3,8 sekund) a mohou obrátit 11,7 ‘je ve čtvrtfinále mil, na úrovni asi 115 mph.

Yamaha GTS 1000

Zanechte komentář

Můžete použít Texy! formátování.