Nová Moto Guzzi V7: síla v eleganci
Sponzorované odkazy
Italská značka Moto Guzzi si připisuje další cool zářez, v podobě nového modelu V7. Je přepracován, inovován a vyladěn do posledního detailu. K mání bude ve verzi V7 Stone a V7 Special.
V7 Stone patří k adeptům s mohutným, a přesto jaksi minimalistickým pojetím vzhledu a V7 Special je kousek s ryze klasickými, a přitom elegantními partiemi a linií.
Motorizace
Faceliftovaná V7 nabídne pod sedlem novou pohonnou jednotku o kubatuře 850 cm3 s výkonem 47,8 kW/65 koní. Jde o nejnovější a nejmodernější agregát značky Moto Guzzi, který má jak vyšší výkon (o 25% oproti předchozí generaci), tak vyšší účinnost. Má 65 koní při 6800 otáčkách a nejvyšší točivý moment vzrostl na 73 Nm v 5000 otáčkách.
Co ještě je na V7 jiné?
- rám zpevněný ocelovými výztuhami
- větší rozměry motoru
- nově řešený výfukový systém
- větší kloubový hřídel sekundárního převodu
- mohutnější zadní kolo
- nové LED osvětlení
- přední světlomet s funkcí denního svícení
- maskulinní tlumiče Kayaba s vyšším zdvihem odpružení
- nové boční panely
- krátký zadní blatník
- nové pohodlnější dvojmístné sedlo
- nové držáky stupaček spolujezdce
- vylepšená stabilita stroje
- příjemná a dobrá ovladatelnost motky
- bohatší výbava
Obě verze jsou k mání i ve verzi se sníženým výkonem pro skupinu řidičského oprávnění A2 a stávají se cool adeptem pro nováčky v jedné stopě. Mimoto je k mání v základní výbavě nastavitelná kontrola trakce MGCT, kterou lze vypínat.
A co barevné verze?
- V7 Stone nabízí tři barevná provedení v matu – Nero Ruvido, Azzurro Ghiaccio a Arancione Rame.
- Verze V7 Special je k mání ve dvou barvách – Blu Formale a Grigio Casual.
V Česku budou novinky k mání od konce února 2021, přičemž cenu, za níž budou prodávané zatím neznáme.
Zdroj foto: Moto Guzzi
Autor: Pavla Košík Jelínková