Moto blog -

Moto Guzzi V85 TT

Sponzorované odkazy

Italská Motoguzzi je tu s námi již více než 95 let. Založena totiž byla již 15. března 1921 v Janově jako společnost „Società Anonima Moto Guzzi“. Dodnes firma svými stroji překvapuje i oslňuje po celém světě. A není tomu jinak ani u modelu V85 TT.

Motka V85 TT je inspirována atmosférou rallye Paříž-Dakar a dalších známých závodů. Propojuje půvab i dynamiku jízdy v jedné stopě. Nabízí se tak perfektní motocykl pro jakýkoli druh cestování v libovolném terénu.

Klasické Enduro

Jednoduchost provedení, spolu se snadným ovládáním a pohodlím jsou klíčovými prvky, které činí V85 TT jedinečným, přičemž design a styl stroje láká všechny fandy jedné stopy usednout a jet kilometry do dáli.

V85 TT pojímá klasické linie off-roadového stroje s pokročilými technologickými prvky. Jakými? Je to digitální přístrojovka a plné LED osvětlení. Bez povšimnutí nemůže zůstat ani denní svícení v předním světlometu, které je ozdobeno jasnou siluetou orla Moto Guzzi. Namísto kapotáže dostal stroj k dobru plexi štítek z kouřového plexiskla proti větru a nečistotám spolu s chrániči rukou. Je to motka k celoročnímu využití.

Odolný a stabilní stroj

Vysoce odolný trubkový rám poskytuje super stabilitu při jízdě, přičemž podvozek se zdvihem 170 mm, brzdový systéme řízený vícemapovým Continental ABS a pletenými 19palcovými koly vpředu a 17palcovými vzadu, se postará o zbytek. Je to kombinace prvků způsobující maximální všestrannost stroje i snadnou ovladatelnost na cestách. A je to originál, jediný ve svém segmentu, který používá převodovku s hřídelovým pohonem. Ten má oproti řetězovému ty výhody, že nešpiní a je bezúdržbový.

Pohon motky

Tvoří jej vzduchem chlazený 90° podélně uložený dvouválec do V s rozvodem OHV a dvěma ventily na válec. S objemem 853 ccm a použitím materiálů závodních strojů (titan a karbon) nabízí motka dravost a výdrž.

Na maximum

Moto Guzzi V85 TT nabízí tři různé jízdní režimy

  • Road pro hladkou jízdu a potěšení
  • Rain pro menší přilnavost povrchu
  • Off-road pro jízdu maximum

Další vychytávky

  • Kapacita palivové nádrže přes 23 litrů je největší ve své třídě, což znamená, že ujedete i dlouhé vzdálenosti.
  • Částečně skryté za chrániči rukou jsou všechny ovládací prvky snadno přístupné.
  • Tempomat lze aktivovat pomocí jediného tlačítka, které současně umožňuje snížit nebo zvýšit nastavenou rychlost.
  • Digitální 4,3” TFT displej poskytuje všechny potřebné informace.
  • MOTO GUZZI MIA, multimediální platforma umožňuje připojit Váš smartphone k motocyklu prostřednictvím ECU. Lze tedy poslouchat za jízdy hudbu, přijímat hovory, používat navigaci a další.
  • Verze „special graphics“ vyniká červeně lakovaným rámem, dvoubarevným lakováním a sedlem s efektem perforovaného semiše, které má šedě vyšité logo Moto Guzzi.
  • Verze je standardně vybavená pneumatikami s výraznějším dezénem vhodným i pro off-road. Ochranné deflektory přední vidlice jsou lakovány ve stejné barvě jako palivová nádrž.

Specifikace Moto Guzzi V85 TT

  • Motor – podélně uložený 90° dvouválec do V, dva ventily na válec (titanové sání)
  • Chlazení vzduch a zdvihový objem 853 ccm
  • Vrtání x zdvih 84 x 77 mm.
  • Maximální výkon – 80 HP/59 kW při 7 750 ot./min. Dostupné také s 35 kW pro řidičské
  • oprávnění A2
  • Maximální točivý moment 80 Nm při 5 000 ot./min.
  • Splňuje evropskou direktivu EURO4
  • Emise 118 g/km (CO2) a spotřeba 4,9 l/100 km.
  • Převodovka 6 rychlostí a nádrž 23 l (5 rezerva)
  • Výška sedla. 830 mm a suchá váha 208 kg.
  • Hmotnost s náplněmi 229 kg
  • Přední odpružení – Upside-down hydraulická teleskopická vidlice Ø 41 mm se stavitelnou
  • tuhostí a předpětím pružiny

  • Zadní odpružení – oboustranná kyvná vidlice s bočním tlumičem, stavitelná tuhost a předpětí
  • pružiny
  • Přední kolo – vyplétané s duší, 19” 110/80 a zadní kolo vyplétané s duší, 17” 150/70
  • Přední brzda – dva nerezové kotouče Ø 320 mm, radiální 4pístkové třmeny Bermo s protilehlými pístky
  • Zadní brzda – nerezový disk Ø 260 mm, plovoucí 2pístkový třmen.
  • Funkce – TFT displej, LED světla, elektronický plyn, 3 jízdní režimy (Street, Rain, Offroad), tempomat, chrániče rukou, hliníkový kryt pod motorem, MGCT Moto Guzzi kontrola trakce, dvoukanálové ABS

Verze Evocate Graphic v barvách Gialo Sahara a Rosso Kalahari vyjde na 309 900 Kč, verze v Atama šedé, Atlas modré a Volcano červené je k mání za 299 900 Kč.

Zdroj foto: Motto Guzzi

Autor: Pavla Košík Jelínková

Zanechte komentář

Můžete použít Texy! formátování.