Moto blog -

Kawasaki nasazuje letos kromě Z900 i nižší kubaturu Z650

Sponzorované odkazy

Ikonické modely s velkým Zetkem na počátku se vracejí, a mimo nabušeného Z900 je tu i lehčí varianta Z650. Motka střední hmotnosti letos vystupuje ze stínu silnějšího brášky a má co ukázat.

Model Z650 je lehký, při jízdě jedinečně hbitý a jeho původní ryze agresivní design je umocněn Sugomi prvky v konstrukci. Spolu s výrazným výkonem 50,2 kW při 8.000 minutách, a působivým maximálním točivým momentem 65,7 Nm při 6.500 minutách, a pohonem ve formě kapalinou chlazeného osmiválce Parallel Twin s objemem 649 cm3 a vstřikováním paliva, zajišťuje motce plynulý a citlivý výkon.

Motocykl s příhradovým odlehčeným rámem z vysokopevnostní oceli, se štíhlou kapotáží a pohotovostní hmotností 187 kg, s rozměry 2.055 x 775 x 1.080 mm, rozvorem 1.410 mm a světlou výškou 130 mm, je vhodný pro sportovní jízdu, a díky výkonovým charakteristikám usnadňujícím ovládání, také pro začátečníky.

Kompaktní přístrojová deska má velký tachometr s indikátorem zařazeného rychlostního stupně a multifunkční LCD displej. Snížená hmotnost a nižší výška sedadla 790 mm usnadňují ovladatelnost motky i při veškeré manipulaci, přičemž 41 mm teleskopická přední vidlice umožňuje tlumení nárazů v přední časti motocyklu. Horizontální zadní tlumič back-link nabízí progresivní charakteristiku útlumu.

Model Z650 je navržen tak, aby dal jezdci sebejistotu, i ideální a přirozenou polohu pro řízení. A tak je Z 650 vhodný (i díky nízké výšce sedla a lehkému rámu) i pro motorkářky, když lehce na tomto modelu dosáhnou nohama na zem. Spojka i brzdové páky jsou nastavitelné do 5-ti poloh, díky čemuž lze stroj nastavit pro optimální ovládání.

Zdroj foto: Kawasaki

Autor: Pavla Jelínková

Zanechte komentář

Můžete použít Texy! formátování.