Moto blog -

BMW R 1250 GS

Sponzorované odkazy

Příběh GS začíná roku 1980, když BMW Motorrad představuje R 80 G/S. Je robustní, univerzální a umožňuje suverénní jednání za jakékoli situace. Model tedy jako velké cestovním enduro již jezdí nepřetržitě 40 let. A je de facto jedinečné.

BMW R 1250 GS s motorem boxer kombinuje jízdní dynamiku a pohodlí v jedinečný zážitek. Takto se z dokonalé technologie stane dokonalá zábava.

Specifikace modelu

  • Hmotnost – 249 kg
  • Užitná hmotnost – 216 kg
  • Výška sedla – 850 mm / 870 mm
  • Využitelný objem nádrže – 20 l
  • Délka – 2 207 mm
  • Výška -1 430 mm
  • Šířka – 952,5 mm
  • Rozvor – 1,514 mm
  • Kola – Hliníková litá kola
  • Rozměr ráfku, přední – 3,00 x 19“
  • Rozměr ráfku, zadní – 4,50 x 17“
  • Pneumatika, přední – 120/70 R 19
  • Pneumatika, zadní – 170/60 R 17
  • Motor – kapalinou chlazený čtyřtaktní dvouválec typu boxer s variabilním časováním ventilů BMW ShiftCam
  • Zdvihový objem – 1.254 ccm
  • Jmenovitý výkon -100 kW (136 PS) při 7 750 ot/min
  • Max. točivý moment – 143 Nm při 6 250 U/min
  • Max. rychlost – přes 200 km/h
  • Spotřeba na 100 km 4,75 l, emise CO2 110 g/km
  • Spojka – Spojka v olejové lázni s protiskluzovou funkcí, hydraulická
  • Převodovka Constant mesh 6stupňová převodovka se špičatým ozubením
  • Přední brzda – Dvojitá kotoučová brzda brzda, plovoucí brzdové kotouče, průměr 305 mm 4pístové radiální brzdové třmeny
  • Zadní brzda – Jednokotoučová brzda, průměr 276 mm, dvoupístový plovoucí třmen
  • ABS – BMW Motorrad Integral ABS Pro

Standardní výbava

  • Barevný displej TFT se systémem Connectivity
  • Světlomet LED
  • DTC (Dynamic Traction Control)
  • Integral-ABS Pro (ABS s optimalizací sklonu)
  • 3 jízdní režimy (ECO, Rain a Road)
  • HSC (asistent zastavení)
  • USB nabíjecí zdířka

Zdroj foto: BMW

Autor: Pavla Košík Jelínková

Zanechte komentář

Můžete použít Texy! formátování.